Štěpánek (DSSS): Svůj politický postoj si musíte zaregistrovat

Volební kampaň 5. dubna 2017 Již sedmadvacet let nás státní propaganda, neziskové organizace a odnárodnění novináři přesvědčují, že se musíme v politice více angažovat, že bez občanského osobního nasazení se nepodaří posunout vývoj v republice kupředu. Zkrátka líbivá slova, která psali a říkali přeplacení agenti tzv. občanské společnosti. Té jejich občanské společnosti, do které patří jen ten, koho tito od národa odtržení intelektuálové pustí do svého elitářského klubu. Za své členy se budou bít, lobbovat a v případě svého neúspěchu druhým vyhrožovat a udávat je.

Za všechny jeden případ z poslední doby. V nově přijatém volebním zákoně je také ustanovení, že každý, kdo si na svém (podtrhuji slůvko na svém) plotě, balkóně či fasádě vyvěsí plakát (banner) se sloganem či logem politické strany, se bude muset registrovat na Úřadu pro kontrolu hospodaření politických stran se sídlem v Brně. Když se dotyčný neregistruje, hrozí mu pokuta od deseti do sta tisíc korun. Předesílám, že ten člověk to nedělá s pověřením své oblíbené strany. Prostě to dělá ze své vůle a za své peníze, aby deklaroval svojí náklonost k tomu či onomu politickému proudu.

Registrace není přitom pro tzv. třetí osoby, tedy osoby, které do voleb nevstupují z pověření politické strany, ale samy od sebe, vůbec jednoduchá. Zákon takovému člověku ukládá povinnost zařídit si transparentní účet a internetové stránky. Jeho vklad do kampaně pro sněmovní volby omezuje limitem 1,8 miliónu včetně daně. Náklady těchto registrovaných tzv. třetích osob se nezapočítávají do limitu 90 miliónů korun, které každá strana na volební kampaň podle zákona smí vložit.

V roce 2010 si lidovci založili parlamentní kampaň na tom, že jejich členové a sympatizanti si na své ploty věšeli lidovecké plakáty. To znamená, že kampaň si dělali členové sami, za své prostředky, aby strana ušetřila peníze za nákladnou celostátní billboardovou kampaň. Řeklo by se, že to bylo i logické, zapojit aktivně do kampaně řadové členy. Ale! Byli to také poslanci KDU – ČSL, kdo hlasovali pro tento zákon, kde je i toto výše uvedené ustanovení.

Registrace by se mohla dotknout také každého, kdo si třeba z recese vyvěsí v době oficiální kampaně plakát na okno s politickou tématikou. Takové ty recesistické legrácky, prostě humor, nadsázka a osobní angažovanost.

Cíl tohoto zákona je jeden jediný: odradit politicky aktivní občany od podpory malých a mimoparlamentních stran, které nemají na desítky milionů drahou předvolební kampaň. Odradit občany, aby deklarovali pro vládu nepohodlný názor. Kupříkladu známý slogan DSSS: Stop imigraci! Tento zákon jde na ruku velkým parlamentním hráčům v čele s oligarchistickým ANO. ANO nemá zapotřebí „obtěžovat“ své voliče tím, aby si Andreje zdarma vyvěsili na vlastní plot. Ona taky vnitrostranická kampaň s názvem: Pověs si svého Babiše, by nebyla ta pravá…

Zmíněné nařízení je typickým příkladem totalitního neomarxistického špiclování, které je příznačné pro počátek 21. století. Šrouby totalitního a udávání se utahují. Zvolna a nenápadně. Vše se ale vždy přikrývá nějakou výmluvou či důvodem. Boj proti terorismu, obrana demokracie, boj proti korupci či boj za občanskou společnost.

Vše má ale jen jeden, jediný důvod. Dostat občany pod absolutní kontrolu. Kontrolovat každý jejich krok, rozhodnutí anebo čin. A případně trestat každý jejich krok, rozhodnutí anebo čin. Aktivní jsou v ČR tzv. demokraté, kteří bojují proti všemu a každému, kdo ohrožuje tu jejich demokracii. Máš jiný názor? Tu máš! Demokracii si rozvracet nedáme!

Je příznačné, že když si o své vůli vyvěsím pestrobarevný tibetský hadr, tak nic hlásit nemusím a ještě mě tzv. liberálové poplácají po ramenou. Proč se nemusí na nějakém úřadě registrovat ten, kdo si vyvěsí banner s reklamou na veřejný dům či šmejdí reklamu na předražené hrnce? Jenže tyto reklamy tomuto demoliberálnímu režimu nevadí, není jimi ohrožen. Tento režim ohrožují statečné politické myšlenky, nacionalismus prezentovaný širokými vrstvami obyvatel a názory kritizující nelegální imigraci. Proto ta regulace pod pláštíkem boje za průhlednost financování volební kampaně. Strany vydávající desítky milionů za kampaň si vždy najdou způsob, jak to obejít. Ale stát dozírá na jednotlivce, kteří si vyvěsí reklamu za 1500 korun.

Ale přece je tu jedna dobrá zpráva. Stranické odznáčky, placky na bundách a trička s logem strany se registrovat nemusí. Zatím!

Jiří Štěpánek, výkonný místopředseda DSSS